Известие

Collapse
No announcement yet.

износени малки свещи оказват ли влияние на мошноста на двигателя?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
    Ако допуснем, че при CF3 няма "загубена искра", когато фазовият датчик работи, превключването на ECU-то в режим "загубена искра" при неработещ фазов датчик с какво помага, при положение, че всяка бобина пали само свещите на един цилиндър?
    Ами понеже екуто губи инфо кои цилиндър е в работен такт а знае само че е в гмт и тогава подава 2 пъти искра и мотора работи ,но с изгубена искра.

    Ако не съм се изразил добре понеже екуто незнае кой цилиндър е в работен такт подава ток на 1 ви и 4 ти заедно единия получава работна а другия загубена искра.
    Last edited by nicola 59; d.m.y г., 12:28.
    155 2.0 16v МY95 Sport

    Comment


    • #92
      Първоначално публикувано от nicola 59 Покажи съобщение
      Ами понеже екуто губи инфо кои цилиндър е в работен такт а знае само че е в гмт и тогава подава 2 пъти искра и мотора работи ,но с изгубена искра.

      Ако не съм се изразил добре понеже екуто незнае кой цилиндър е в работен такт подава ток на 1 ви и 4 ти заедно единия получава работна а другия загубена искра.
      Да, очевидно това е логиката. Но с това следва ECU - то да превключи и в режим "изгубено гориво" по отношение на инжекторите.


      159 1.8 MPI
      166 2.0 TS (ex)

      Comment


      • #93
        Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
        Да, очевидно това е логиката. Но с това следва ECU - то да превключи и в режим "изгубено гориво" по отношение на инжекторите.
        То това е друга тема ,ма не е лошо да се разнищи понеже по голямата част от колите нямат фазов датчик и дюзите пръскат 4 те заедно ,при този мотор незнам как е ,ма сигурно са на групи и при повреда екуто трее да ги обедини и тях мисля.
        155 2.0 16v МY95 Sport

        Comment


        • #94
          Първоначално публикувано от nicola 59 Покажи съобщение
          То това е друга тема ,ма не е лошо да се разнищи понеже по голямата част от колите нямат фазов датчик и дюзите пръскат 4 те заедно ,при този мотор незнам как е ,ма сигурно са на групи и при повреда екуто трее да ги обедини и тях мисля.
          В същност много малка част от колите нямат фазов датчик Иначе започнахте да схващате.
          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

          Comment


          • #95
            Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
            При положение, че при CF2 мотора има wasted spark и практически винаги работят по 2 бобини едновременно, какви функции изпълнява датчикът на фазите?
            Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
            Да, очевидно това е логиката. Но с това следва ECU - то да превключи и в режим "изгубено гориво" по отношение на инжекторите.
            Следи първи цилиндър с оглед последователноста на впръскване и контрола на детонационното горене.
            Alfa Romeo 156 2.0 TS `99

            Comment


            • #96
              Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
              В същност много малка част от колите нямат фазов датчик Иначе започнахте да схващате.
              Първоначално публикувано от ksf Покажи съобщение
              Следи първи цилиндър с оглед последователноста на впръскване и контрола на детонационното горене.
              Да колеги аз по професия съм механик имах сервизи два в бг и после един в италия които не беше мои,ма бях началник.После доиде бума с колите и продажбата им,и аз се преквалифицирах,затова съм останал малко на зад,не че незнам какво е кола и мотор ,ма моделите които познавам са опел вектра,кадет,омега ,Алфа 75 33 90,мерцедес 190 и така ,само коли преди 2000 година,затова като хоби ми е интересно да знам,и да наваксам малко.Не искам да се караме ,просто да разсъждаваме,за наше добро.

              Даже незнам при алфа как е ма БМВ още 90 те години на Е36 6 цилиндъра и серия 5 е 49 имат разделен колектор с 2 ланда сонди и екуто управлява цилиндрите 3х3 за всичко,като дюзи и запалване.
              155 2.0 16v МY95 Sport

              Comment


              • #97
                Даите малко инфо тези реисинг свещи мога ли да ги сложа на Граф Алфонс,понеже гледам в нета са цифра пари ,а ми ги подариха.
                155 2.0 16v МY95 Sport

                Comment


                • #98
                  Днеска със един колега подредихме кабелите както е показал колегата nicola59 на една от снимките във неговата тема,е не сме сменяли бобини и къси кабелчета просто ей така за проба и резултата беше детонации във смукателния колектор,на газ и на бензин.След това си върнахме всичко както си беше и нещата си бяха както трябва.Относно паленето запали без никакъв проблем.Колата е Алфа 146 1.6 ТС 2.10.4.Дали е имала някакъв проблем колата незнам просто такъв беше резултата.
                  Last edited by BillyBoy`; d.m.y г., 17:38.
                  АлфаРомео 146 1.4 16V 103hp skype name billyboy2203/ ICQ: bili`- 166537162

                  Comment


                  • #99
                    Първоначално публикувано от BillyBoy` Покажи съобщение
                    Днеска със един колега подредихме кабелите както е показал колегата nicola59 на една от снимките във неговата тема,е не сме сменяли бобини и къси кабелчета просто ей така за проба и резултата беше детонации във смукателния колектор,на газ и на бензин.След това си върнахме всичко както си беше и нещата си бяха както трябва.Относно паленето запали без никакъв проблем.Колата е Алфа 146 1.6 ТС 2.10.4.Дали е имала някакъв проблем колата незнам просто такъв беше резултата.
                    Имате нещо кофти я кабел я свещ я бобина,както каза колегата по горе ако не друго поне разбрахме как да си проверяваме запалителната система.
                    155 2.0 16v МY95 Sport

                    Comment


                    • Аз също го направих, но при мен имаше положителен ефект. Благодарности към колегата, който ме светна.
                      www.t-auto.bg

                      Носачи ATEC, Авточасти, Масла Bardahl, Motul, Castrol, Mobil < - клик

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                        Една бобина захранва 2 свещи и времезакъснение между двете искри няма как да се получи. Затова спор няма.
                        Това, което искам да кажа е че при CF2 мотора се случва следното когато първи цилиндър е в положението преди работния такт:

                        - Голямата свещ се пали от първата бобина.
                        - Вторият изход на тази бобина пали голямата сващ в четвърти цилиндър (в края на изпускателния такт)
                        - Малката свещ на първи цилиндър се пали от четвъртата бобина със съвсем малко времезакъснение спрямо голямата.
                        - Поради това, че четвъртата бобина пали малката свещ в първи цилиндър в този момент тя пали и малката свещ в четвърти цилиндър - пак в края на изпускателния такт.

                        Така се получават 2 искри леко отместени по време в първи цилиндър в началото на работния му такт и две искри отместени на същото време в четвъпти цилиндър в края на изпускателния му такт.
                        Ужас. "Поради това, че четвъртата бобина пали малката свещ в първи цилиндър в този момент тя пали и малката свещ в четвърти цилиндър" И как точно пали едновременно 2 малки свещи???
                        ЦФ2: Бобините работят по двойки винаги едновременно 1+4 и 2+3 по време на запалването в 1 цилиндър първа бобуна подава на 1-голяма и 4-малка 4 бубина пали 4-та голяма и 1-ва малка после идва ред на другата двойка бобини. Всяка бобина работи през такт, а не като на нормална кола веднъж на 4 такта. Престанете с глупостите щото после някой ще цитира, че бил прочел нещо във форума. Слушайте ОЕМ какво казва.
                        Алфа 156 1,8ТС 1998г

                        Comment


                        • Разбира се. Първите две бобини палят само големи свещи. Вторите две палят само малките. За това като откачите първичния сигнал на 3-та и 4-та бобина мотора работи без осезаемо влошаване на работата. Но ако откачите първа или втора нещата загрубяват
                          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от Alamo Покажи съобщение
                            Ужас. "Поради това, че четвъртата бобина пали малката свещ в първи цилиндър в този момент тя пали и малката свещ в четвърти цилиндър" И как точно пали едновременно 2 малки свещи???
                            ЦФ2: Бобините работят по двойки винаги едновременно 1+4 и 2+3 по време на запалването в 1 цилиндър първа бобуна подава на 1-голяма и 4-малка 4 бубина пали 4-та голяма и 1-ва малка после идва ред на другата двойка бобини. Всяка бобина работи през такт, а не като на нормална кола веднъж на 4 такта. Престанете с глупостите щото после някой ще цитира, че бил прочел нещо във форума. Слушайте ОЕМ какво казва.

                            Какво се ужасяваш бре колега???
                            Какво не ти е ясно?
                            Кое от това, което не съм написал не е вярно???

                            Специално за теб разяснявам:

                            Четвърта бобина пали 2 малки свещи тази на четвърти и тази на първи цилиндър.

                            Ето ти и нагледен жокер:




                            Отляво надясно следват голяма, малка свещ............и така 4 пъти
                            Last edited by ecotronic; d.m.y г., 23:26.


                            159 1.8 MPI
                            166 2.0 TS (ex)

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                              Какво се ужасяваш бре колега???
                              Какво не ти е ясно?
                              Кое от това, което не съм написал не е вярно???

                              Специално за теб разяснявам:

                              Четвърта бобина пали 2 малки свещи тази на четвърти и тази на първи цилиндър.
                              "Четвърта бобина пали 2 малки свещи тази на четвърти и тази на първи цилиндър"

                              Не ми я есно как четвърта бобина пали собствената си малка свещ след като края на кабела и е ръгнат в 1-ва????
                              http://i.ebayimg.com/t/Alfa-Romeo-Twin-Spark-TS-Coil-Pack-Packs-Coilpacks-CF1-145-146-GTV-Spider-155-/00/s/MTAxOVgxNjAw/z/IEkAAMXQ4uJSHIXX/$(KGrHqF,!o0FIJNE3HlEBSHI(WlB4g~~60_58.JPG
                              Алфа 156 1,8ТС 1998г

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от Alamo Покажи съобщение
                                "Четвърта бобина пали 2 малки свещи тази на четвърти и тази на първи цилиндър"

                                Не ми я есно как четвърта бобина пали собствената си малка свещ след като края на кабела и е ръгнат в 1-ва????
                                http://i.ebayimg.com/t/Alfa-Romeo-Twin-Spark-TS-Coil-Pack-Packs-Coilpacks-CF1-145-146-GTV-Spider-155-/00/s/MTAxOVgxNjAw/z/IEkAAMXQ4uJSHIXX/$(KGrHqF,!o0FIJNE3HlEBSHI(WlB4g~~60_58.JPG
                                Бобината е с 2 изхода.
                                Първият излиза директно надолу от корпуса и а вторият се праща по кабела до другия цилиндър.
                                Гледай снимката и кажи към кои 2 свещи са свързани двата изхода на четвърта бобина (най-дясната)


                                159 1.8 MPI
                                166 2.0 TS (ex)

                                Comment

                                Working...
                                X